ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: I-II სემესტრი
საგანი: ინგლისური ენა
მასწავლებლის სახელი გვრი: მაია რომანაძე
მოსწავლის სახელი გვარი:
კლასი: VIII
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი:   (წლიური)

უცხ.დ.III.5. მოსწვლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის გაშიფრვა, წაკითხვა.

მოკლევადიანი მიზნები:
1.
2
3.

გამართულად კითხულობს ნაცნობ წინადადებებს;
ტექსტში პოულობს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ მითითებულ ადგილს.
თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლდ კითხულობს შესწავლილ ტექსტს.


მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი)
მასალის მომზადებაზეპსუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი , სკოლის ფსიქოლოგი და სხვ.)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი.
1.1
მოსწავლე კითხულობს ილუსტრაციებზე თანდართულ მარტივ სიტყვებს.
მაგ: a dog; a cat; a frog; fog; a log; a pig; a tin; a pin. ა.შ

ბარათები
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.2

მოსწავლე კითხულობს ღია დაბოლოებიან სიტყვებს.
მაგ: name; game; late; plate; face; cake;


ბარათები
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.3
მოსწავლე სწავლობს და კითხულობს აოთშეხამებებს: [ee] [ea] [oo] [ar] [all] [th]
კითხულობს შესაბამისს სიტყვებსილუსტრაციების ქვემოთ: a sweet, a teacher; a spoon; a car; small; tall; this; mother.ა.შ.


სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი

მოსწავლე კითხულობს მიმართულების ნაცვალსახელებს. პირის ნაცვალსახელეს, როგორც მხოლობით ასევე მრავლობით რიხვში.  ილუსტრაციაზე მითითებით ამოიცნობს შორს და ახლოს მდებარე საგნებს. I am, You are, We are.....
This is, These are;  That is, Those are.
სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
1.4


1.5
მოსწავლე კითხულობს მარტივ წინადადებებს, ამოიცნობს მისთვის კარგად ნაცნობ სიტყვებს.
It is a cat. They are dogs. This is a book. That is a pen. ა.შ.
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.1
მოსწავლე ტექსტში პოულიბს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ მშობლიურ ენაზე გამოთქმულ სიტყვებს.
(სიტყვებს ეძებს ილუსტრაციების მიხედვით).
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.2
მოსწავლე ისმენს მოკლე წინადადებების  აუდიოჩანაწერს რამდენჯელმე.  მასწავლებელი ისევ რთავს აუდიოჩანაწერს, მოსწვლე იმეორებს პაუზებს შორის.  (at the toy shop)
CD player. სახელმძღვანელო.
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.3
მოსწავლე ისმენს მოკლე წინადადებების  აუდიოჩანაწერს რამდენჯელმე.  მასწავლებელი ისევ რთავს აუდიოჩანაწერს, მოსწვლე იმეორებს პაუზებს შორის.  (school things)
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.4
მოსწავლე მეწყვილესთან ერთად კითხულობსნაცნობ ტექსტს.  ერთი მოსწავლე წერტილთან ჩერდება აგრძელებს მეორე. კითხვა გრძელდება მითითებული დროის ამოწურვამდე.

ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
2.5
ტექსტის გაგება გააზრებისთვის მასწავლებელი სვამს კითხვებს. მოსწავლე ეძებს სათანადო ადგილს ტექსტში და კითხულობს. Where is the car? What can you see in the toy Shop? ა.შ
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.1







ლექსიკური მარაგის გამდიდრების მიზნით, მოსწავლეს ვაკითხინებ სხადასხა თემასთან დაკავშირებულ მარტივ ტექსტებს. (About my family)
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.2
მოსწავლე ამოიწერს უცხო სიტყვებს ტექსტიდან.  საშინაო დავალების რვეულში დახატავს ან ამოჭრის ძველი ჟურნალებიდან მოცემული სიტყვების ილუსტრაციებს და ჩააწებებს სიტყვების გვერდით. სიტყვებს კითხულობს ჯერ მასწავლებლის დახმარებით, შემდეგ ინდივიდუალურად.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
სახატავი ფანქები,
ილუსტრაციები. წებო.
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.3
მოსწავლე ამოიცნობს და გახაზავს წითელი მარკერით, მხოლობითი რიცხვის წინადადებებს ტექსტში. ასევე ამოიცნობს და გახაზავს ცისფერი მარკერით, მრავლობითი რიცხვის წინადადებებს ტექსტში
სახელმძღვანელო.
მარკერები
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.4
მასწავლებელი კითხულობს ტექსტში რამდებიმე სიტყვას შეცდომით. მოსწავლე ყურადღებით აკვირდება ტექსტს რომ ამოიცნის მასწავლებლის მიერ არასწორად წკითხული სიტყვები.
სახელმძღვანელო.
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი
3.5
მოსწავლე თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლად კითხულობს შესწავლილ ტექსტს.
სახელმძღვანელო.
კლასი
საგნის მასწავლებელი
საგნის მასწავლებელი


ინდივიდუალური  სასწავლო  გეგმის მონიტორინგი

გრძელვადიანი  მიზანი:უცხ.დ.III.5. მოსწვლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის გაშიფრვა, წაკითხვა.



მოკლევადიანი მიზნები:
ოქტომბერი, ნოემბერი,
დეკემბერი, იანვარი
თებერვალი, მარტი
აპრილი, მაისი
გამართულად კითხულობს ნაცნობ წინადადებებს;

  საბა ადვილად კითხულობს სიტყვებს ნაცნობ ასოებზე დაყრდნობით. მაგ: A bag; a dog; a cat; a hat; a fox; a frog; a hen  და ა.შ.  სიტყვებს აკავშირებს შესაბამის ნახატებტან. თუმცა უჭირს ორ ან მეტი მარცვლიანი სიტყვების კითხვა.



ტექსტში პოულობს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ მითითებულ ადგილს.


მოსწავლე ტექსტში პოულობს ნაცნობ სიტყვებს და კითხულობს თავისუფლად, თუმცა უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხების გაცემა დიდი დახმარების გარეშე.


თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლდ კითხულობს შესწავლილ ტექსტს.



მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს მასწავლებლის დახმარებით, თუმცა არ შეუძლია წაიკითხოს ინდივიდუალურად
მოსწავლე ცნობს და ასახელებს სპეციალურად მისთვის შედგენილ ტექსტში ნაცნობ წინადადებებს, კითხულობს ხმამაღლა და გარკვევით. თუმცა მას უჭირს მთლიანი ტექსტის აღმა.


მოსწავლემ  გასული  სასწავლო

წლის   დასასრულს  გამოავლინა        
შემდეგი  სასწავლო  შედეგი.
შედეგის  მიღწევას
ადასტურებსშემდეგიინდიკატორები
შედეგის მიღწევას არ
ადასტურებსშემდეგი
ინდიკატორები






მოსწავლწე ცნობს და ასახელებს სპეციალურად მისთვის შედგენილ ტექსტში ნაცნობ სითყვებს, კითხულობს ხმამაღლა და გარკვევით. თუმცა მას უჭირს მთლიანი ტექსტის აღმა.
ტექსტში პოულობს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ მითითებულ ადგილს.

თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლდ კითხულობს შესწავლილ ტექსტს.







2017-2018   სასწავლო წელი
მასწავლებლის  ხელმოწერა:
დირექტორის  ხელმოწერა:


Комментариев нет:

Отправить комментарий