ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: I-II სემესტრი
საგანი: ინგლისური ენა
მასწავლებლის სახელი გვრი: მაია რომანაძე
მოსწავლის სახელი გვარი:
კლასი: VIII
მიმართულება:კითხვა
გრძელვადიანი მიზანი: (წლიური)
უცხ.დ.III.5.
მოსწვლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის გაშიფრვა, წაკითხვა.
|
მოკლევადიანი მიზნები:
1.
2
3.
|
გამართულად კითხულობს ნაცნობ წინადადებებს;
ტექსტში პოულობს და კითხულობს მასწავლებლის
მიერ მითითებულ ადგილს.
თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლდ კითხულობს შესწავლილ
ტექსტს.
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
მასალა
|
სად
სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის
მომზადებაზეპსუხისმგებელი პირი (მშობელი, პედაგოგი , სკოლის ფსიქოლოგი და სხვ.)
|
აქტივობის
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი.
|
|||
1.1
|
მოსწავლე კითხულობს ილუსტრაციებზე თანდართულ მარტივ
სიტყვებს.
მაგ: a dog; a cat; a frog; fog; a log; a pig; a
tin; a pin. ა.შ
|
ბარათები
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
1.2
|
მოსწავლე კითხულობს ღია დაბოლოებიან სიტყვებს.
მაგ: name;
game; late; plate; face; cake;
|
ბარათები
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
1.3
|
მოსწავლე სწავლობს და კითხულობს აოთშეხამებებს: [ee]
[ea] [oo] [ar] [all] [th]
კითხულობს შესაბამისს სიტყვებსილუსტრაციების ქვემოთ:
a sweet, a teacher; a spoon; a car; small; tall; this;
mother.ა.შ.
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
მოსწავლე კითხულობს მიმართულების ნაცვალსახელებს.
პირის ნაცვალსახელეს, როგორც მხოლობით ასევე მრავლობით რიხვში. ილუსტრაციაზე მითითებით ამოიცნობს შორს და ახლოს
მდებარე საგნებს. I am, You are, We are.....
This
is, These are; That is, Those are.
|
სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
|||
1.4
|
|||||||
1.5
|
მოსწავლე კითხულობს მარტივ წინადადებებს, ამოიცნობს მისთვის კარგად ნაცნობ
სიტყვებს.
It is a cat. They
are dogs. This is a book.
That is a pen. ა.შ.
|
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
2.1
|
მოსწავლე ტექსტში პოულიბს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ მშობლიურ ენაზე
გამოთქმულ სიტყვებს.
(სიტყვებს ეძებს ილუსტრაციების მიხედვით).
|
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
2.2
|
მოსწავლე ისმენს მოკლე წინადადებების აუდიოჩანაწერს რამდენჯელმე. მასწავლებელი ისევ რთავს აუდიოჩანაწერს, მოსწვლე
იმეორებს პაუზებს შორის. (at the toy shop)
|
CD
player. სახელმძღვანელო.
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
2.3
|
მოსწავლე ისმენს მოკლე წინადადებების აუდიოჩანაწერს რამდენჯელმე. მასწავლებელი ისევ რთავს აუდიოჩანაწერს, მოსწვლე
იმეორებს პაუზებს შორის. (school things)
|
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
2.4
|
მოსწავლე მეწყვილესთან ერთად კითხულობსნაცნობ ტექსტს. ერთი მოსწავლე წერტილთან ჩერდება აგრძელებს მეორე.
კითხვა გრძელდება მითითებული დროის ამოწურვამდე.
|
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
2.5
|
ტექსტის გაგება გააზრებისთვის მასწავლებელი სვამს კითხვებს. მოსწავლე
ეძებს სათანადო ადგილს ტექსტში და კითხულობს. Where is the car? What can you
see in the toy Shop? ა.შ
|
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
3.1
|
ლექსიკური მარაგის გამდიდრების მიზნით, მოსწავლეს ვაკითხინებ სხადასხა
თემასთან დაკავშირებულ მარტივ ტექსტებს. (About my family)
|
ილუსტრირებული სახელმძღვანელო
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
3.2
|
მოსწავლე ამოიწერს უცხო სიტყვებს ტექსტიდან. საშინაო დავალების რვეულში დახატავს ან ამოჭრის
ძველი ჟურნალებიდან მოცემული სიტყვების ილუსტრაციებს და ჩააწებებს სიტყვების გვერდით.
სიტყვებს კითხულობს ჯერ მასწავლებლის დახმარებით, შემდეგ ინდივიდუალურად.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული,
სახატავი ფანქები,
ილუსტრაციები. წებო.
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
3.3
|
მოსწავლე ამოიცნობს და გახაზავს წითელი მარკერით, მხოლობითი რიცხვის
წინადადებებს ტექსტში. ასევე ამოიცნობს და გახაზავს ცისფერი მარკერით, მრავლობითი
რიცხვის წინადადებებს ტექსტში
|
სახელმძღვანელო.
მარკერები
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
3.4
|
მასწავლებელი კითხულობს ტექსტში რამდებიმე სიტყვას შეცდომით. მოსწავლე
ყურადღებით აკვირდება ტექსტს რომ ამოიცნის მასწავლებლის მიერ არასწორად წკითხული
სიტყვები.
|
სახელმძღვანელო.
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
3.5
|
მოსწავლე თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლად კითხულობს შესწავლილ ტექსტს.
|
სახელმძღვანელო.
|
კლასი
|
საგნის მასწავლებელი
|
საგნის მასწავლებელი
|
||
ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
გრძელვადიანი მიზანი:უცხ.დ.III.5. მოსწვლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის გაშიფრვა, წაკითხვა.
მოკლევადიანი მიზნები:
|
ოქტომბერი, ნოემბერი,
|
დეკემბერი, იანვარი
|
თებერვალი, მარტი
|
აპრილი,
მაისი
|
გამართულად კითხულობს ნაცნობ წინადადებებს;
|
საბა ადვილად
კითხულობს სიტყვებს ნაცნობ ასოებზე დაყრდნობით. მაგ: A bag; a dog; a cat; a
hat; a fox; a frog; a hen და ა.შ. სიტყვებს აკავშირებს შესაბამის ნახატებტან. თუმცა
უჭირს ორ ან მეტი მარცვლიანი სიტყვების კითხვა.
|
|||
ტექსტში პოულობს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ მითითებულ ადგილს.
|
მოსწავლე ტექსტში პოულობს ნაცნობ სიტყვებს და კითხულობს
თავისუფლად, თუმცა უჭირს დასმულ კითხვებზე პასუხების გაცემა დიდი დახმარების გარეშე.
|
|||
თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლდ კითხულობს შესწავლილ ტექსტს.
|
მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს მასწავლებლის დახმარებით,
თუმცა არ შეუძლია წაიკითხოს ინდივიდუალურად
|
მოსწავლე
ცნობს და ასახელებს სპეციალურად მისთვის შედგენილ ტექსტში ნაცნობ წინადადებებს, კითხულობს
ხმამაღლა და გარკვევით. თუმცა მას უჭირს მთლიანი ტექსტის აღმა.
|
მოსწავლემ გასული
სასწავლო
წლის დასასრულს
გამოავლინა
შემდეგი სასწავლო
შედეგი.
|
შედეგის მიღწევას
ადასტურებსშემდეგიინდიკატორები
|
შედეგის მიღწევას არ
ადასტურებსშემდეგი
ინდიკატორები
|
მოსწავლწე ცნობს და ასახელებს სპეციალურად მისთვის
შედგენილ ტექსტში ნაცნობ სითყვებს, კითხულობს ხმამაღლა და გარკვევით. თუმცა მას უჭირს
მთლიანი ტექსტის აღმა.
|
ტექსტში პოულობს და კითხულობს მასწავლებლის მიერ მითითებულ ადგილს.
|
თავიდან ბოლომდე დამოუკიდებლდ კითხულობს შესწავლილ ტექსტს.
|
2017-2018 სასწავლო წელი
მასწავლებლის
ხელმოწერა:
დირექტორის
ხელმოწერა:
Комментариев нет:
Отправить комментарий